h1

..biru-biru isnin..

February 16, 2009

this particular monday blues :

1. macam banyak ja=erawat je naik kat muka nie. selalu licin je. ini pegang je muka ada rasa cam jerawat kecil sana-sini. why??

2. batuk tidak berenti, selsema juga tidak berenti, badan pun lemah je..

3. jalan pun macam terhoyong – hayang..

4. mata pun macam sembap dan kuyu je walaupun tak mengantuk..

5. muka pun macam muka orang sakit walaupun dah puas mekap bagai..

haishhhh…

One comment

  1. muka aku tak pernah berhenti dari disinggahi jerawat. kalau takde jerawat tu, rasa pelik. haha. 🙂

    blues eh mi. aku nak gi penang petang ni sampai khamis….
    🙂

    letih la. pitih dohla takdok, kena outstation pullowk.



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: