h1

fye kau jangan baca entry nie..

November 3, 2008
uchiha itachi, my beloved

uchiha itachi, my beloved

kepada peminat-peminat manga naruto, tentu kenal siapa uchiha itachi nie. dari awal-awal dulu, saya memang peminat itachi, walaupun selepas dier menjadi jahat dan menyertai akatsuki. saya sungguh tidak yakin bahawa beliau boleh berubah menjadi jahat begitu. setelah bertahun-tahun mengikuti perkembangan manga ini, akhirnya terbukti keluhuran hati itachi, terutamanya kasih sayangnye pada sasuke dan konohagakure. saya mengaku, menangis saya baca!!! tapi malangnye, pengorbanan itachi itu disia-siakan oleh sasuke, or so it seems, so far. haiii .. susah nak cari pemuda macam itachi sekarang.. takde dah..

p.s fye, kalau kau baca jugak entry nie, jangan marah. aku dah warning..

9 comments

  1. aku tak pernah terlibat dengan naruto nih. tapi gambar tu, sama ke dengan gambar screen saver henfon kau dulu?🙂


  2. owh .. itu kakashi .. hebat jugak tu .. tapi a bit naughty .. hauuuu…


  3. aku pun terkejut baca sebab mengapa itachi menghapuskan clannya sendiri. and aku juga amat pissed-off dengan sasuke kerana mahu menyalahkan konoha pula.

    aku rasa nanti naruto akan mengalahkan sasuke menggunakan kuasa sharingan yang dihadiahkan oleh itachi. would you think so too?


  4. hehhhh … naruto dapat sharingan? hontou nie??? adakah aku miss episod tu? bile itachi bagi? bile? bile????????


  5. I refer to Chapter 403-Tears. Itachi asked Naruto,

    “Why are you so concerned with my brother? He’s a missing-nin.”

    After which a battle between Naruto and Itachi commenced. Itachi inevitably won, but inexplicably left Naruto, but not before forcing a crow down Naruto’s throat and saying,

    “I’ve given you some of my power. I hope.. the day never comes when you need to use it.”


  6. ohhh … aku konfius baca part tu, tapi sikit pun aku tak menyangka dier bagi sharingan kat naruto… takpe, malam nie aku study lagi…


  7. bagus lah study. bab tu masuk exam nanti
    😉


  8. tampak ny bukan qu aj yg nangis dgn skenario itachi..
    menurut ku naruto bisa mengalah kan sasuke dgn warisan dr itachi itu,, pas mulut nya kemasukan elang itu bukan naruto dpt kekuatan itu..


  9. kalo naruto ikut dengan akatsuki pasti di bilang pimpinan karn anaruto punya musang 9 ekor pain pun tidak bisa menyainginya



Leave a Reply

