h1

hyde

August 27, 2008
ladies and gentlemen,
ini ialah hyde

ini ialah hyde

dari kumpulan J-Rock bertajuk L'Arc-en-Ciel

dari kumpulan J-Rock bertajuk L'Arc-en-Ciel

 

first time saya nonton L’Arc-en-ciel dalam rancangan music station, setahun lepas agaknye (walaupun kumpulan nie sebenarnya dah tertubuh sejak 1991). anyway, lagu mereka boleh tahan la jugak. tetapi saya dengar lagu mereka sekali tu je. nama L’Arc-en-ciel nie terus lekat di hati saya kerana vocalistnye iaitu en.Hyde ini sungguh comel .. rock tapi jambu .. boleh la..

J-Rock sepatutnya Japan-Rock (or something like that), tapi sebab hyde nie cute, Jambu-Rock pun bolehlah ..

5 comments

  1. mi,

    kalau tak silap, si hyde ni pun ada muvi dia jugak la.

    kumpulan ni memang glamer masa saya kecik2 dulu.


  2. giler cun gambo


  3. ahhaaa… minat hyde plak ke? hyde ni awet muda laa agaknya. muka dia camtu je dari dulu…😉


  4. hyde ni ada iras ariel peter pan la…🙂 oh ariel…


  5. hehehe.. sepesen je kan elaki pojaan aku? haha.. betul jugak cam ariel..



Leave a Reply

