h1

~aihara miki~

August 7, 2008

saya sangat suka membaca manga aihara miki.. plot dier typical je, pasal cinta bersegi-segi .. tapi sebab drawing dier cantik (dan banyak pretty boys ..) jadi saya suka. dulu masa mula-mula saya beli hot gimmick yang telah dialihbahasakan ke bahasa melayu, lepas tu saya tak sabar tunggu translation dier lambat sangat, saya berabis duit beli english version. mahal tok nenek! sekarang dier tulis manga baru pulak, tajuknye honey hunt. plotnye masih lebih kurang, drawing pun lebih kurang, tapi saya tetap suka..

 

shinogu, azusa, hatsumi and ryoki

hot gimmick from left : shinogu, azusa, hatsumi and ryoki

 

mizorogi, haruka, Q-Ta, Yura

honey hunt characters clockwise :mizorogi, haruka, Q-Ta, Yura

same kan drawing dier? saya baru mula baca, tapi saya perasan, cerita nie lebih kurang sama dengan skip beat. takpe, saya tetap penyokong setia!

go hatsumi and yura!

2 comments

  1. saya pun suka Hot Gimmick!
    1-12 sudah habis dibaca dlm 2 hari.


  2. wah kak nana tak hengat!!!! memula beli hot gimmick melayu punye, pastu lambat sangat nak kuar beli yang english punye.. sangat mahal…



Leave a Reply

