h1

the day i coloured my toenails pink (Finale)

May 9, 2008

~sambungan

sebenarnya takde aper pun nak cerita lagi … hari saya mewarnakan kuku kaki saya kaler pink sudah berakhir bila saya bersihkan kuku saya. hari yang tidak bertuah itu, ape nak buat. redha je la kan. 3 hari selepas itu baru la urusan saya seperti ic, atm, kredit kad dan semuanya settle. perlahan-lahan saya memulakan kembali kehidupan saya. so far so good.

ramai yang berkata saya masih sempat tersenyum ceria dan gembira selepas kejadian tu. mereka kata, kalau mereka di tempat saya, lepas 3 hari pon masih bengang. entah la, saya macam takde perasaan je. sedih dan bengang pun tak terasa, tak tau la kenapa. cuma senang saya pikir, kepada orang yang ambil tu, KITE JUMPA DI AKHIRAT! malas nak fikir, runsing-runsing kerut kerut muka pun, benda dah jadi. redha je la.

sekian.

2 comments

  1. yeah! redha je. dah bukan rezeki kita. tapi it’s always good to be extra careful next time (to me too).
    cheers!


  2. hohoi kalau gua sudah jadi gila beb! dah la lu kunci spare ada kat pahang! haha nasib baik ecah super baik hati.



Leave a Reply

