h1

no bonus ..

September 7, 2007

no bonus .. no bonus .. no bonus .. no bonus ..

no duit raya .. no duit raya .. no duit raya ..

no baju raya .. no baju raya .. no baju raya ..

no kad raya .. no kad raya .. no kad raya ..

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu….

6 comments

  1. banyak la pulak rumours..kejap kata nak bagi lepas raya..ada kata mmg takde langsung..

    anyway, aku syukur dgn ape yg ada..baru dapat kenaikan gaji..kerja tetap..kawan2 yang superb..family yg ceria..badan yg sihat..iman tu ada walau tak sekuat mana..

    aku syukur aje la…


  2. yeay..medcham mmg +ve thinking.

    ini la namanya “raya disambut dgn sederhana tetapi meriah”. kwn aku kat spore ckp, sana dh siap gantung2 lampu ketupat bagai. kat msia???


  3. sebenarnya, Ramadhan yang sepatutnya disambut secara meriah (dalam konteks keimanan). sebab ia bulan ibadat. manakala pemergian ramadhan ditangisi. tapi pelik kan, kita diajar untuk menyambut raya dengan lelebih. kadang2 macam suka je ramadhan meninggalkan kita. Ramadhan sebulan puasa, sedangkan raya, meriahnya paling kuat pun seminggu jer. kan?

    oh tajuk dia no bonus eh? papehal la…bersyukur la dengan segala rezeki yang ada.

    selamat berpuasa.


  4. yeeee .. tajuk dier no bonus … aku raser yang sangat sengsara ialah kerana kita dah biasa dapat bonus .. masuk je januari tahun baru, dah siap2 buat bajet raye pakai duit bonus tuuu … sekali tak dapat bonus .. memang unprepared!


  5. so, next time, better set up at least 3 plans okay.
    a) enough2
    b) minima
    c) maksima

    sama2 lah kita menyesuaikan diri dengan keadaan no bonus ini. chaiyok!


  6. VdJnBE jkrrjpwrdtdj, [url=http://nwhukaalbome.com/]nwhukaalbome[/url], [link=http://xvjuyvzlwzmh.com/]xvjuyvzlwzmh[/link], http://wqjnrzeeexyr.com/



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: