h1

Hadapi Dengan Senyuman

May 18, 2007

frankly aku tak tau pun lagu nie cemaner bunyinyer .. tapi sebab lirik dier sangat bermakne, aku post la .. ia memberi semangat kepada aku untuk meneruskan hidup ini .. walaupun pahit untuk ditelan kenyataan tu, tapi kadang-kadang aku kena redha bahawa Tuhan dah atur perjalanan kiter atas dunia nie. mungkin sekarang aku terseksa tapi di masa depan aku bahagia. mungkin Tuhan tak nak bagi aku kenikmatan sekarang sebab Dia tahu, mungkin aku akan jadi sombong, lupa diri, aniaya orang lain dan segala macam lagi yang tak baik. Allah Maha Adil, rezeki ada di mana-mana, mungkin depan mata tapi dalam bentuk yang kita tak nampak. Jadi, aku akan terus berjuang (walaupun terseksa dan terpaksa menderita dalam diam) dan menghadapi setiap hari dengan senyuman (tapi senyum tutup mulut sebab gigi aku tak cantik wahahaha …) 

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua… Kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah .
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

One comment

  1. mantap! this definately be my guidance song as well! kita akan sama-sama berjuang mi!



Leave a Reply

